Tooo late

Är hemma efter hockeyn. Har varit det ett tag. Men jag hade massa att göra när jag kom hem. Tvättade min hårförlägning förut, men han inte torka den och kamma den så de fick ja göra när jag kom hem. Sen har jag pluggat som attan. Så nu ska nog provet och våran redovisning sitta. Skönt! LHC vann iaf, 5-1 och de va fint. Älskar att gå på hockey, gör de föör sällan. När ja va mindre, typ 13-14 va ja värsta LHC nörden och va jämt på hockey. Men nu blir de aldrig av. Men jag älskar de, som fin stämning! Speciellt nu när de är slutspel med!
Heja LHC ♥

Nu ska ja sova. De är alldeles för sent. Imorn ringer klockan 6, för jag måste åka bussen. Men de är fredag och de är fest på kvällen. Så ja ska nog fasiken ta mig opp! Puss och godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0