Vilken härlig dag!

Godmorgon på er sunshines!

Jag vaknade alldeles nyss av att pappa väckte mig. Hur härligt är de inte att slå upp ögonen och de första man ser är en klar blå himmel? Åh, så underbart. Längtar så innerligt till knopparna och alla blommor börjar komma och solen börjar värma på riktigt. Men nu känns de verkligen som att de är på g! Så underbart.

Har inga planer för idag. Men jag ska självklart ut i detta fina väder, så jag tror det får bli bus och en promenix med farmor & farfars vovve. Sen är jag sugen på att baka bullar. Men vi har ingen jäst så måste åka och köpa de i Grebo innan pappa drar med bilen isf. Ska tänka på saken!

Nu är de frukost som gäller! Sugen på omelett :) Hörs senare, ha en kanon dag i solen ♥


vill ha knoppar på träden!!

Kommentarer
Postat av: EMPAN

haha okej bra :D <3

2011-03-15 @ 17:27:00
URL: http://mligustavsons.blogg.se/
Postat av: Nicklashermine

Enjoyed browsing through the site. Keep up the good work.

2011-04-22 @ 07:53:04
URL: http://nicklashermine.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0