10 maj

Sitter vid köksbordet med färg i håret. Eller ah slingor! Hoppas de blir ännu lite ljusare. Fick även hem min nya hårförlägning idag. Köpte guldbrun som ja alltid gjort men dom måste ha ändrat färg nyanserna för den var fan blond(?) Så har tjatat på mamma om att få låna bilen och hon kom på att hon ändå ska lämna in sin cykel i åtvid. Då ska så fort ja sköljt ur min färg åka ner och köpa ngn ljusbrun/brun hårfärg till den. Sen vet ni ju vad jag kommer styra med, haha! Hoppas ja kan få till den bra så att den passar in i mitt hår. Men de brukar jag alltid lyckas med annars, så får hoppas jag gör det idag med.

Har iaf legat ute och solat ngt timme när jag kom hem. Tror fan de är varmaste dagen idag, sååå sjukt varmt i solen. Men så underbart! Men men. Som sagt var blir de fix med håret fram till kvällen, sen ska jag ge mig ut och springa när de är lite svalare ute. Hoppas min envisa huvudvärk är borta då! Hörs senare, PUSS!



stör mig på att min cam inte är installerad. NÅGON SOM HAR EN SÅN DELL WEB-CAM SKIVA ATT LÅNA UT???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0