19 maj

Fyfan vad sjukt fort tiden går. 19 maj redan! Snart tar jag studenten, iiih så sjukt! Men jag längtar. Vill få ha på mig min mössa och skrika, sjunga, mobba alla 1:or & 2:or, vara full och allmänt galen. Så undeeerbart! :D

Men men. Sitter hemma och glor på tv nu. Har haft projektredovisning idag som gått riktigt bra! Så skönt att det är över nu. Typ bara två grejer kvar att göra nu, sen är allt klart. Sen blir de sjukt slappt! Igår åkte jag med pappa ner till åtvid vid sex tiden. Macke hämta mig och sen kom Sara & Linn över. Marcus och jag käka lite, sen åkte alla vi 4 bort till Rasse. Blev öl, snack, ölspel med mera ett par timmar med Rasse him self, Fegge, Alex, Johan och så vi fyra. Riktigt kul! Sara skjutsade hem oss vid elva och då var ja jäkligt trött, så somnade direkt. Härlig kväll!

Nu ska jag fixa lite käk och sen blir de en promenix med Olle, pussis ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0