26 maj

Idag är ingen vanlig dag, för idag är Jessicas födelsedag, HURRAHURRAHURRA! Grattis hjärtat ♥

Imorse vakna jag vid halv nio, hade sovmorgon. Jävligt skönt. Åkte till skolan och skrev prov. Käkade med Oliver & Jessica och sen drog jag hem. Inte så ansträngande va? Har egentligen Projekt och företagande nu, men jag orkar inte gå på den och sitta där och glo när man ändå är klar med allt. Idag skiner solen och de är himlans skönt ute. Så jag ska strax byta om till bikinin och gå ner och lägga mig på gräsmattan en stund. Sen ikväll vid kvart i sex ska ja ta bussen ner till Åtvid och träna med Julia. Går hem till Marcus efter och umgås med honom och sover kvar tror jag. Kalajs! Imorn är de fredag, skööönt. Inga planer för helgen, soooftish.

Vi hörs nog senare tror jag. Puss!


Kommentarer
Postat av: EMPAN

Jag tänkte det också faktiskt men i evenemanget som Theresa gjorde så tog hon det som förslag så inte så kul då, haha :L men har du något mer förslag?:D kram!<3

2011-05-26 @ 15:54:29
URL: http://mligustavsons.blogg.se/
Postat av: EMPAN

Jaa eller hur, jag tyckte också temat var skitkul. :D Jag funderar på att ta Septembers - Baksmälla och typ ha pyjamas på mig och rufsigt hår och inget smink, och typ ta med en pizzakartong och en cola haha :L Men säg inget till någon!! :D kram!

2011-05-26 @ 16:12:42
URL: http://mligustavsons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0