Borde tränat idag....

Skulle ut och sprungit idag, men jag är alldeles för trött så jag har inte tagit mig ut. Nu har jag jätte dåligt samvete. Har precis ätit så kan inte dra ut nu för då kommer jag få grotesk håll om jag känner mig själv rätt. Men om ja väntar för länge känns de som att det kommer hinna bli mörkt. Jävla-skit josefin! Bara flötar upp dig.

Nu blev jag på dåligt humör över det, nu börjar de regna också. SKIT!! Men jag ska gymma imorn med Julia, great! Förövrigt har jag klippt mig, planerat lördagen och frillan, kollat tv, ätit, skjutsat på farfar och sovit idag. Nu ska jag ta tag i mitt rum som börjar bli för stökigt igen. Sen får vi se om jag släpar ut mig själv, annars ska jag köra tills de svetten övergår till blod imorn på gymmet! :)


I fredags när ja vänta på busssen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0