Fan, typiskt mig

Har styrt med mitt hår hela jävla dagen. Slingade mitt hår och fick panik när ja tog ut färgen för jag hade råkat ta för nära utväxten så där är de mycket ljusare, fuuuuuuck! Men efter att ha lagt i blekning på slingorna där de var värst blev de lite bättre. Sen har jag granskat mig själva i spegeln 250 ggr nu och sagt: Josefin, de ser bra ut! Ingen kommer tycka de ser konstigt ut. Så jag tror ja börjar få tillbaka min självkänsla. Får slinga de en gång till nästa vecka. Och INTE NÄRA UTVÄXTEN (!) Har även färgat min nya hårförlägning 350 ggr och äntligen fått fram rätt nyans så de passar till mitt hår. Ett helvete mä't, men nu är de klart.

Nu ska jag ut och springa innan de blir mörkt sen ska ja lägga mig och försöka koppla av lite. Och inte tänka på min blonda fläck mitt i luggen. FUCK IT!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0