Frukost time

Sitter framför teven med Marcus och kikar på reprisen av Kvällen är din. Tycker om de programmet som fan! Meeeen, vad tyckte ni om Euro vision igår? Jag höll på att dö av nervositet. Så grym Eric var och han fick ju toppen placering, så stolt! Men tyckte han skulle vunnit. Vinnar låten sög ju och Italien fattar jag inte hur dom kunde komma så högt upp, värdelös låt. Men men! 3:a är bästa placeringen sen Charlotte Perelli vann 1999 så de känns inte så dumt! Visste att de skulle gå bra för Eric, har känt de på mig. Funkar inte med mes-ballader, haha!

Idag ska vi slappa här hemma, sen lite senare ska jag ner på balträning! Funderar även på att slagga hos Marcus inatt eftersom ja har sovmorgon imorn, hehe! Vi får se lite. Nu ska ja titta vidare. Hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0