Godmorgon!

Jag vaknade för en halv timme sen och fick lite halv panik som jag alltid får när jag sovit bort hela morgonen. Är det någon som känner igen sig? Jag brukar sova till elva, sen går jag upp det är liksom inbyggt i min hjärna. Men när jag vaknar senare än det tillåter jag inte mig själv att ligga och dra sig utan då flyger jag upp i ren panik, haha!

Idag är de väldigt molningt ute men solen kikar faktiskt fram då och då. Jag har inga planer för dagen. Skippar stan och myser hemma istället. Ska nog ladda ner någon bra film som mammi och ja kan kika på ikväll sen blir de nog en promenix med Olle! Annars får jag se vad som dyker upp.

Slänger upp lite bilder från den grymma gårdags kvällen, otroligt trevligt!









Lite sjuk kväll som ni kanske kan se på bilderna, men vad förväntar man sig när man är med dessa galningar? Dom skulle försöka göra plankan på bilderna när vi är i skogen. De va tydligen något som några garbbar på existenz gjort. Jätte fint. Sen vart de stripp gris, de är anledningen till en halv naken robin som förlora, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0