Härlig dag!!

Puh, vad duktig jag varit idag! Tränat ett köttit pass på gymmet, storstädat mitt rum så nu är de kliniskt rent i vart ända vrå och ordning överallt, inklusive i min garderob. Hann även med att städa hallen utanför mitt rum och badrummet som man i stortsätt kan kalla mitt också, haha! Bara jag som använder der sedan min bror flyttade ut till ett annat hus vi har utanför. Huuur som helst. När jag städat pluggade jag en liten stund. Började på min muntliga redovisning så nu vet jag iaf vad jag ska prata om. Sen tog jag med min bebis älsklings Olle på promenix, därav de söta bilderna nedanför. Myste med Olle på gräsmattan sen och startade grillen med mamma. Sen åt vi fläskfilé och potatisgratäng i kvällsolen, muuums! Nu hoppas jag de kan vara nån bra film på tv. Skönt med hemma kväll faktiskt :)







moffsisen, min bollis! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0