J.B ♥

Sitter och kollar på CSI för att få se en liten titt på Justin som skulle vara med. Har fått se han med! Haha :) Tycker hela denna Justin Bieber grej är jävligt kul. Har blivit totalt kär på sisådär en månad. Innan tyckte jag han var en tönt. Nu känner jag mig typ redo för att sätta mig på ett plan till Australien för att få se han dansa och sjunga live. Han är så jäkla duktig. Dör varje gång han dansar. Så jävla sexig! Han har blivit så sjukt snygg på senaste tiden. Mig gör de inget att han klippte bort den där pojkfrissan, nu är han så snygg att jag döööör.

Står fast vid att han kommer bli en ny King of pop. Han är 17 år och är just nu på Världsturné och har snart varit på turné med slutsålda arenor världen över, han har den mest visade videon på hela youtube(över Lady gaga!!), han har lyckats sälja slut på Madison square garden efter cirka 1½ år av det att han blev upptäckt, han har gjort film om sitt liv, han har varit med i CSI, det ryktas att han ska göra ny film, han har skrivit bok, han följs av nästan 10 miljoner på twitter, hans framgångar är sjuuuuka! Om han inte han någon tallang heter jag Kurt-Åke och sitter på hemmet.

Hoppas ni lärt er något av min predikan. Puss & godnatt, nu ska ja se film och sen drömma om Justin och att jag får vara "One less lonley girl" ngn dag :) ♥
 












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0