Mätt & ny duschad.

Mätttttttttttttttttttttttttttttttt. Har precis ätit god mat som jag hade lagat. På onsdagar jobbar mamma alltid sent (till 21.00) och sen åker hon buss hem från jobbet så hon brukar komma hem rätt sent. Då brukar alltid jag göra käket. De är liksom inte pappa och Fredriks grej och jag tycker det är skit kul att laga mat. Iaf när man är på humör för det och vet vad man ska göra och att allt finns hemma. Då blir de oftast förjävla gott med! Man ska våga och testa på så mycke som möjligt. Då blir de som godast, och sen skippar jag gärna recept. Går på feeling!
Men nu ropar Jesus på mig, religionsprov imorn. Ska gräva mig in i hans liv och alla runt omkring honom så jag kan skriva som en kung imorn på provet. Sista provet typ ever i skolan. Så sjukt. Men så skönt. Pusssss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0