Min dag...

Gud vilken härlig dag jag haft! Har det inte varit varmaste dagen iår idag eller? Stört varmt, rena rama sommaren. I skolan hade vi bara en kökslektion. Oliver höll i 3-rätters. Jag bytte dock ut hans dessert och fick tillåtelse att göra en tårta åt honom ist eftersom han fyllde år igår. Den vart gudomligt god! Fick sluta hakv tolv och då drog jag och hämta ut mina skor och sen tog Oliver jag och jag en isglass på Stallis och snackade skit fram till ett när min buss gick. Blev stek i solen 2 timmar när jag kom hem och sen stack jag ner och tränade med Julia. Fyfan, har jag någonsin varit svettig tidigare var det inget mot idag. Herre min gud! Men skönt iaf.

Nu ska jag ladda ner ny fräsch musik så jag har nått bra att lyssna på imorn när vi ska till Grythyttan. Det är en Restaurangskola där och ett känt Gästgiveri som en man vid namn Karl-Jan startat som ni kanske känner igen? Han är ganska känd. Vi ska iaf på studiebesök där och de ska blir skit kul! Men skriver innan ja lägger mig sen. Pussss ♥


Fin tårta va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0