Morsdag!

Godmorgon på er! Har ni sovit gott? Det har jag. Vaknade för en timme sen och hörde att mamma inte gått upp än. Så jag tog tillfället i akt och gick upp och gjorde frukost på sängen åt henne. Mys! Så nu vart hon glad. Är så lätt att göra mamma nöjd, hon uppskattar de små sakerna man gör för henne. Hon behöver ingen dyr present säger hon. Så söt :') Även om hon såklart är värd en, hon är ju min mamma ♥ Puss på dig i love you.

Idag ska jag nog åka med mamma till mormor & morfar i Söderköping. Min moster Lena ska också vara där. Blir lite morsdag fika och sådär. Men innan de ska jag försöka pilla ordning med de på designen som jag inte är nöjd med. Sen ta en promenad med Olle tror jag. Puss for so long!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0