Musik såhär på kvällen!

Bjuder på min nya favorit låt för tillfället. Jessica spelade den för mig när vi var i Stockhom men då la jag inte riktigt energi och lyssna på den och jag måste nästan alltid höra en låt flera gånger för att fastna för den. Nu är jag kär och denna kommer antagligen gå på repeat upp till Grythyttan imorn!

Nu ska jag kolla på tv i stund, sen sovtajm. Är väldigt trött idag. Solen tar all energi asså! Hörs imorn någon gång när jag har tid. Kommer nog bli lite halv dant med bloggningen nu fram till lördag. Kommer hem sent imorn och på torsdag åker jag och Viktoria ner till mitt underbara paradis i Kaggebo. Längtar! Hoppas på grymt väder så vi kan bada i havet och sola! MYS. Men imorn ska ja allt skriva!

Godnatt och puss på er ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0