Nytt löshår!

Nu har jag precis beställt nytt löshår till balen och studenten osådär. Min är inte jätte sliten än eftersom ja köpte den i januari. Men den börjar bli tunn och jag vill ha långt hår nu framöver. Men de är bra att den inte är helt sliten för då kan ja fortsätta använda den också ihop med den nya så blir de tjockare, jätte fint! Då räcker de med halvträns med och de är billigare än helträns! :) För den som undrar köper jag från happyhair. Har jag gjort sen jag köpte första gången i 9:an. Tycker de är håret är prisvärt och skit bra! Ser naturligt ut och funkar att färga! 45 cm på längden köper jag och det kostar 590:- .

Nog tjatat från min sida. Nu ska ja fortsätta se Beck, sen ska jag sova! Puss & godnatt :) ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0