Party rock is in the house tonight

Har kollat på slutet av Heartbreak hotel med brorsan. Har ätit lite mellanmål och ska strax börja rota i garderoben efter något att ha på mig ikväll. Funderar på klänning och bara ben sen mina höga klackar. Men får se lite. Är såååå jävla irriterad och trött på mänskligheten. Ikväll ska ja bara dricka öl och ha de sjukt kul! Är verkligen sugen på att få en fet kväll. Vid sju ska ja nog möta Julia, Isabelle & Elin. Så ska vi försöka få med Julia till Filip. Så får vi se vart kvällen slutar! Jag ska iaf övernatta i Emilias lägenhet som jag lånat. Mys!

Nu ska ja se början av Göta kanal 1 som visst är på tv. Sen börja fixa mig lite. Hörs kanske innan ja åker om ja hinner. PUSS!

har installerat camen nu, fejnt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0