Skor till studenten

Letar skor till studenten och är nära på att bli galen. Hittar inga bra! Hittade ett par grå, med kilklack som jag visade i vintras som ja tänkt köpa. Sen nu när jag skulle beställa dom finns dom inte i min stolek. Dom har inte gjort de på flera veckor. Helvetes skit.

Nu hittade jag dom här skorna på have2have och är kääär i dom! Speciellt dom första. Är dom inte fina? Men någon som är klack expert och tror att de blir mycket skillnad att gå med 13,5 jämfört med 11,5? Vill gärna inte snubbla ut genom entrén när jag ska springa ut och alla kollar, vore skönt att slippa, haha!



Kommentarer
Postat av: EMPAN

ååååh vilka fina, köp köp köp!!!!! :D <3

2011-05-20 @ 10:14:24
URL: http://mligustavsons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0