Vikarebanken

Nu har jag suttit här ett bra tag och skrivit intresseanmälan till vikariebanken i båda Linköping & Åtvid. Dock har jag ingen utbildning innom Barnomsorgen, men många jag pratat med tror att dom ofta går på personligheten med när dom ska ta in folk. Iaf på dagis och förskola och sådär. Hoppas dom hör av sig framöver och att jag kanske kan bli lite bokad då och då. Skulle vara grymt! Kul med något annat än bara servering och så med. Skulle vara as kul och jobba med barn. Men vi får se! Är ju faktsikt arbetslös om en månad.....LÄSKIGT. Även om jag har extrajobb/sommarjobb på Villan känns de som ja måste ha något mera så jag kan få in pengar och dra till Thailand i vinter igen!

Men nu ska ja prata med mamma lite, sen bädda ner mig i sängen! Ska kika på film, myys! Hörs aaaaav imorn ♥


Kommentarer
Postat av: Emilia

Vi tar en sista minuten till Thailand i höst xD <3

2011-05-18 @ 10:55:54
URL: http://emiliaknutsssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0