21 november

Godmorgoooooooooooooooooooon! Kul att jag kunde somna igår....eller inte! Sängen var dyblöt kändes de som efter värmen och jag vågar aldrig ha fötterna utanför täcket för då inbillar jag mig att någon ska komma och dra i mina fötter, knäppis haha! Men jag tror jag somna vid halv fyra tiden efter mycke om och men så sjäääälvklart sov jag ända till ETT idag!!! Hatar och sova så länge, speciellt på vardagar. Nog för att jag är ledig, men sova bort halv dagen på en vardag är inte okej. Imorn ska jag sätta klockan. Men men. Idag ska jag göra nått med mitt liv. Ska dra in till farmor och farfar nu och snacka skit och gå en sväng med Olle. Sen hade jag tänkt att städa våran hall och toalett här på övervåningen. De behövs! Jag hårar ner sådant. Skulle även behöva komma ut och springa/gå en promenad....de är sorgligt att erkänna men jag har blivit fett lat igen. Asså de är så sjukt hur de kan gå så upp och ner???? Nu kommer all min kondis ha försvunnit. Ett tag var jag så jävla taggad och körde som fan, sen gjorde jag illa foten och jag kom av mig helt. Fyfan! Men om jag ska hinna innan de blir mörkt bör jag nog börja med allt nu. Ha en bra måndag ♥

Neutral just nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0