29 november

Hejsan! Jag sitter i min säng och chillar, vaknade för kanske en timme sen. Har sovit typ 12 timmar inatt så borde vara utvilad nu men ändå känner jag mig lite små seg. Men jag kommer nog igång snart. Idag får vi se vad jag ska hitta på. Framåt kvällen ska jag åka ner till Åtvid iallafall. Ska hem till Mackes föräldrar och käka med dom och snacka lite. Har inte sätt dom på två veckor, så de blir nice! Hanna sms:a även och fråga om jag kunde jobba imorn kväll, väldigt bra! Behöver verkligen få in alla timmar jag kan denna sista vecka innan Thailand. Så jag iallafall får ut lite lön nästa månad. De lär ju gå åt till mellandagsrea, skidresor och allt som nu ska ske framöver. Fatta att jag åker till Thailand om typ en vecka. De är helt galet! Fifan vad jag längtar :)

Men nu ska jag platta håret och sen dra ut en sväng med Olle och gå lite. Så vi hörs ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0