Gillar inte flygplan alls..

Hoppas ni haft en bra dag! De har jag, även om de känns som jag inte gjort så mycke. Åkt tåg och buss mellan Norrköping, tittat på Paradise hotel och lagat mat är väl vad jag hunnit med typ? Ska väl inte göra så mycke mera ikväll heller för den delen. Saknar Marcus är tråkigt utan honom hemma! Idag är en sån kväll han gärna fått komma hit. Men 2 veckor kvar och jag längtar så otroligt jävla mycke att ni anar inte. De ska bli så underbartt, ååhhhhh! ♥



Ska upp i denna helvetes maskin snart igen! Asså varför är jag så flygrädd?? Jag får verkligen ÅNGEST. De är trångt, svettigt, dödstråkigt, jobbiga barn, trötthet och de går inte sova(varför kan jag absolut inte sova när alla andra runt omkring ska snarka?? orättvist) Iår ska vi dock flyga från Arlanda klockan 23.10 i våran tid och sen flyga hela natten så jag hoppas verkligen jag kan sova på planet då....men antagligen inte och de är så frusterande!! Varje litet ljud tror jag har o göra med att planet gått sönder så vi ska störta typ. Jag vill inte va flygrädd, de är ju fett coolt. Men jag kan aldrig njuta. Jag hatar flyga flygplan...jag tror de är min värsta fobi!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0