Here we goo

Jahaaa, kom hem från stan för en timme sen. Hittade faktiskt rätt många julklappar idag....och bra sådana med. Kändes fint! Men ska ta mig en sväng till nästa vecka eller helg tror jag, ska även inhandla en vinterjacka då. Så de blir perfaa! Nu har jag legat och skulle beställa hem Marcus julklapp men jag glömde min plånbok i mammas bil igår så idag har jag varit plånbokslös. Men jag fick låna pengar av pappa på stan som tur va! Men iallafall så kunde jag inte betala med kortet pga de för ja kan inte mitt kortnummer o allt, men mamma kommer nog snart så då ska jag beställa det. Men nu tänkte jag se ett avsnitt av Paradise innan jag ska fixa iordning i vardagsrummet med brasa, filtar o kuddar o ljus inför kvällen. Ska även bädda lite så de är klart! Jessica och jag ska kolla på Never say never och dregla över Bieber. Kan även bli några Tokio hotel live dvd:er, speciellt Humanoid city. Var ett tag sen man överhuvudtaget prata om dom nu. Bill har blivit blond och skaffat skägg...Tom med. Man ba: eeeeh???? jultomtekarriär iår eller? haha nej men typ. Iallafall så får ni ha en fin kväll, de ska jag. Puss!


förut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0