Ojdå

Glömde visst blogga innan jag stack och jobba, men jag tror inte de gör så mycke för er. Hade antagligen ändå inte haft så mycke intressant och skriva. Och ingen vidare outfit blev de heller. Har haft fuldag! Men de har vi ju alla ibland. De är det bara att leva med! Slutade skit tidigt, var hemma redan för en timme sen. Så jag har tagit en kopp te och några mackor ihop med brorsan! Mys de :) Nu tänkte jag bädda ner mig i sängen och titta på några avsnitt av Paradise innan jag ska sova. Min favorit deltagare som jag verkligen hejade mest på åkte ut i ett av avsnitten jag tittade på tidigare idag. Fan vad arg jag blev!! Åh! Satt och tjöt som en gris. Hoppasss han får komma in igen. Skit också!!

Sovsött så hörs vi imorn hörreni, nörd-time nu! ♥


ett par veckor sedaaan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0