Puss!

Har haft en väldigt bra dag! Först blev de jobb några timmar på lunchen vilket var väldigt lugnt idag. Men de var rätt skönt ändå! Igår hade dom haft skiiit mycke. Våran fisk & skaldjurgryta är mycke populär och den serverades igår. Efter jobbet drog jag tillsammans med arbetskamraterna minus Hanna & Emelie till Norrköping för julbord. De va skit trevligt verkligen! Är så glad att jag har en sån otroligt bra arbetsplats med så himla underbara arbetskamrater, kan inte hitta bättre!! Efter att ha ätit oss proppmätta så drog vi oss mot Åtvid igen. Så jag var väl hos Marcus vid åtta tiden. Har snackat lite Thailand med Anna & Tolla (4 veckor kvar tills planet lyfter just nu typ!! iiiih) sen har Macke & jag lirat lite Fifa & COD. Men jag sög på COD så vi gav upp. Jag har duschat och sen skulle vi ta en kärleksfull cam bild som sluta i typ tre hundra oseriösa, älskar photo booth, har garavat så tårarna sprutat, hahaha! Iallafall så ska vi krypa ner och titta på Pip Larsson nu, älskar svenska barn filmer/serier! Så vi hörs imorn readers ♥
Lyckades med en puss bild? Inte våran grej asså....ingen kan va seriös, haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0