Tagga EMA!

Trött som bara den efter helgens jobb. Idag blev de inte så länge och de var himla skönt. Har nog varit hemma i en timme nu, var färdiga vid ett. Skönt! Sitter och taggar gaaaaaaalet inför ikväll, EMAs ffs!!!!!!! Årets höjdpunkt. Förra året var jag skit lack för att Justin Bieber vann årets manliga, haha! Gillade honom inte då. Men ikväll får han gärna vinna och synas i rutan så mycke som möjligt, smaskens! Men ska bli kul att se alla andra med såklart och vem som vinner vad, åååååååhhhhhhhhhh jag längtar, kan klockan bli 20.00 nu så röda mattan kan börja??? PEPP! Fram tills dess ska jag nog kolla på film och tv och sova kanske äta nått med. Marcus kommer sen med så han kommer få umgås med dampiga mig framför EMA, haha, gött! Hörs sen :D


Haha någon av våra gäster hade skrivit såhär i våran gästbok idag, hahaha. Otroligt kul när jag fick se de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0