Torsdag eftermiddag..

Har fått sjukt jobbig huvudvärk, åh! Vaknade med skiten imorse och så har jag känt av den lite hela dagen. De är inte sådär outhärdligt som de kan vara ibland, men de är sjukt tröttsamt när de aldrig försvinner. Men ska väl ta en tablett snart! De var en lugn lunch idag....fattar inte vad det är, men alltid när jag jobbar lunch så är de skit lugnt!! Nu har dom haft över 100 pers på varje lunch, men sen idag när jag jobba var de typ 65. Lite lustigt! Åkte upp till Marcus när jag slutat och hämta mina usb minnen med OTH på. Har säsong 8 kvar, har inte kommit igång på den säsongen än, men ska titta ikväll tänkte jag. Nu ska jag slappa och försöka bli av med min dumma huvudvärk, puss so long!


får en bild på världens finaste jared (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0