12 oktober

Godmorgon alla som läser :) 

Jag och Marcus vaknade precis och nu väntar jag på att han ska bre sina mackor så att vi kan sätta på One tree hill! Han kollar ju också på de tack vare mig, men vi har hela tiden varit olika långt. Men igår var vi typ på samma avsnitt, jag fick förklara typ ett sen kunde vi titta tillsammans, himla bra! Sen låg vi och prata jätte länge, så jag tror inte vi somna förrän halv tre. Men de va så mysigt! Idag ska jag jobba, men jag börjar inte förrän klockan 17! Tror jag ska vara helt själv i serveringen idag för första gången, lite små nervöst! Men de kommer gå bra :) 


Stockholm i våras! Läääängtar till lööördag, sthlm here I cooooomeeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0