16 oktober


Godmorgon läsare! Hoppas allt är bra med er, med mig är det kanon. Jag har precis gjort iordning mig och slappar lite nu innan vi ska checka ut från hotellet om en halv timme. Har ätit underbar hotell frukost, och för den som varit på globe Hotel vet att frukost salen ligger så man kan sitta och titta ut genom stora fönster över globen arenan. Och ikväll ska ju som sagt Brittan spela så dom höll på att sätta upp hennes scen för fullt, riktigt häftigt! Åh är så sugen att stanna och kolla på henne!!!! Men de får bli en annan gång. När vi checkat ut ska vi gå ett varv i globe city shopping center och sen beger vi oss nog hemåt. :-) slänger upp outfit om en stund, nu ska jag väcka Fredrik som ligger och snarkar :-) puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0