21 oktober

Assåååå fan vad fort tiden går, de är ju galet!! När jag skrev datumet io rubriken slog de mig att Oktober månad har snart susat förbi, shit pommes frites. Nu får de nästan lugna ner sig lite! Hur som helst har jag varit uppe ett tag nu. Imorse var de lite ka0z här för min bror har praktik nu ute i Tornby och han börjar vid sju så försov han sig och missade sin skjuts. Så jag vaknade av ett raseri utbrott klockan halv sju. Jätte roligt! Fick iallafall snilleblixt och kom på att Marcus skulle skjutsa sin pappa till stan på morgonen vid sju så Fredrik kanske kunde åka med dom. Så jag ringde tre hundra gånger men fick inget svar....tillslut fick jag iallafall tag på Anna, haha! :) Så de löste sig. Hade svårt att somna om efter dock, men lyckades efter om och men!

Har iallafall hunnit vara ute en sväng sen jag gick upp. Har gott med Olle i solen sen myst med han på gräset! Gick ner en sväng till vårat gamla stall för att se hur de såg ut där nere och fyyy, de skulle jag inte gjort. Trodde inte jag skulle reagera så men när jag fick se alla deras gamla grejer som täcken, grimmor, träns, borstar, skyltar jag gjort i slöjden osv började jag stor böla. Olle bara kollade på mig! Usch vad jag saknar dom där pollarna. Är så galet sugen på att skaffa häst igen!! Men mamma är så velig! Härrom dagen var hon as på om jag lovade att klara av att sköta de själv med bara lite hjälp av henne och sen började hon vela igen och sen erkände hon att hon också saknade att ha häst osv. Vi får väl se framöver. Jag skulle vilja att mamma och jag hade en varsin plutt igen, så jävla mysigt! Meeeeeeeeeeen vilken bok till inlägg detta blev. Har huvudvärk så ska försöka få bort den, annars får vi se vad jag hittar på idag! Är ensam hemma. Ikväll blir de nog iaf lite vin hos Linus & Julia med Marcus! Dock blir de inga mängder för mig, ska jobba heeela dagen imorn. 11.30 till in på natten. Ska bli sjukt kul faktiskt :D Hörs sen ♥


yesterday

Kommentarer
Postat av: lina karlsson

as fin bild!!

2011-10-21 @ 14:38:56
URL: http://linaamariaakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0