23 oktober

Godmorgon....eller godmiddag! Jag ligger död i min säng och har inte tagit mig upp en. Den har varit så fruktansvärt skön inatt. Plus att jag har så himla ont i fötterna så jag vill helst bara liggaaa. Iallafall så gick de jätte bra igår. Först hade vi väl runt 45 lunch gäster innan matchen plus sisådär 45 fotbolls spelare som skulle käka hamburgare så dom skötte sig själva näst intill. När matchen drog igång var de bara att diska allt och duka upp för 94 pers som skulle festa till de och äta på kvällen. Trodde de fanns massa tid men de sluta med att Sanna och jag stressa som fasiken ändå. Men vi han! ÅFF hade då lite fest igår för att dom gått upp och vunnit serien. Spelare med flickvänner/fruar, styrelsen med fruar osådär. Roligt iallafall. Men det har satt sina spår idag. Mitt rum SKA stortstädas för de ser ut som ett helvete, men de lockar inte så mycke just nu. Så de blir senare idag.

Men nu ska jag snart börja o försöka ta mig upp och göra frulle, magen kurrar!


Kommentarer
Postat av: A N G E L I J N A

länkbyte?:)

2011-10-23 @ 17:54:40
URL: http://angelijnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0