7 oktober

Idag är de två månader kvar till jag drar till Thailandddddddd, längtarrr sjuuukt!

Sitter i köket med mammi och slöar! Jobbade mellan 06.00-15.30! Sjukt mycke att göra idag, alla gäster kom samtidigt och all mat tog slut, halv kaos! Men de löste sig bra, som de nästan alltid brukar. När jag kom hem tog ja en fika hos farmor & farfar. Övervägde om ja skulle ge mig ut och springa, bestämde mig för att inte göra de eftersom mina vader bråkat senaste dagarna, men sen ändrade jag mig och tog den långa rundan och sprang den ÄNNU snabbare denna gång, 39 minuter! Fett ju. Var inte ens trött när jag kom hem heller, mååste utöka ännu mera nu. Åh så glad jag är att ja börjat komma i form, underbart. Så skönt att springa nu när man orkar, känns som man skulle kunna springa hur långt som helst :) Gick ut en kortis med Olle när jag kom tillbaka med, hade jag aldrig orkat förr, men nu jävlar! Nu ska jag sätta på musik och ställa mig och göra piffar, gräddsås och potatis! Åh så gott de ska bli :D Sen kommer Marcus ikväll med, så blir fredags-mys med Idol....vilket jag känner mig väldigt värd av efter denna dagen! Duktig tjeja :')





Kommentarer
Postat av: EMELIE

haha erkänn man har värsta nedräkningen till thailand? :D jag har tillochmed skrivit dagarna på skrivbordet på datorn, haha :L <3

2011-10-08 @ 13:01:08
URL: http://mligustavsons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0