9 oktober



God eftermiddag finisar! Jag kom alldeles nyss hem från Marcus, skönt och bara kasta sig i soffan! Gårdags kvällen var riiiktigt rolig asså, en av de roligaste jobb kvällarna på länge. Så himla kul att stå i baren och så är de bra musik i bakgrunden och alla gäster var fulla och glada, riktigt lyckat! Klockan kvart i två inatt kom vi där ifrån. Det ända som var negativt var att min fot har blivit överansträngd eller något tror jag? Har sjukt ont! Haltade hela kvällen igår och de blev bara värre desto mera jag gick, skit jobbigt! Idag är de svullet och ömt på en specifik punkt och jag måste gå på tå för annars gör de så hiimla ont! Skit jobbigt :( Jag vet inte om att jag gjort något....så de måste vara att jag överansträngt den. Jobbade ju 9 timmar i fredag och går hela tiden med alldeles för platta skor, sen var jag ute och sprang lång rundan och sen gick jag över 9 timmar igår kväll igen med de dåliga skorna. Ska vila foten idag och hoppas de blir bättre till imorn så jag kan träna som vanligt i veckan igen! Hade ju tänkt springa milen i veckan som kommer och då behöver jag en frisk fot.

Nu hade jag tänkt hämta täcke och kuddar och lägga mig och nöta OTH! Ska börja på säsong 7 nu.........ryktet säger att Peyton och Lucas slutar vara med då, fuck också. Men de ska väl kunna vara bra ändå, haha! Min favvo karaktär i OTH är ändå Brooke Davis! :) Ha en skön söndag ♥

Kommentarer
Postat av: EMELIE

Jag blev värsta ledsen när jag märkte att Peyton och Lucas inte är med för jag gillar verkligen dom, men det kommer in nya människor så man tänker inte på det så mycket! dock så ska de vara med igen i säsong 9 som kommer :D <3

2011-10-09 @ 17:41:32
URL: http://mligustavsons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0