Biff & fotboll



Sitter och tittar på sverige matchen....saknar att spela fotboll. Får alltid sånt sug när jag tittar på fotboll. Bästa sporten som finns. Träningar med grymt lag, grymma tränare, matcher, få göra mål, springa ifrån någon och bara näta i krysset, allas jubel och beröm när man varit grym en match, att få psyka och provicera till en viss gräns på plan, få glädjas åt någon annan som varit bra och att bara få spela boll. Åh vad jag saknar det!! Hatar mitt knä. Iallafall så har jag gjort biffar och nu kommer strax pappa som skjutsat Fredrik till Åtvid...så är Marcus med också. Så ska äta strax, är vrålhungrig! Nu kom doooooooooom! :D Ha en bra lördag kväll ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0