Boka spa



Godkväll readers! Hoppas ni haft en bra dag, de har jag minsann. Just nu sitter jag nere i vardagsrummet och kikar på tv. Jag, mamma & pappa har tittat på olika spa behandlingar för den 12-13 november ska vi åka till Vildmarkshotellet i Kolmården och bo där över natten och unna oss alla i familjen en varsin spa behandling där. Mamma fick nämligen det av mig, pappa och Fredrik i 50 års present i vintras men de har inte blivit av att åka än. Men imorn ska jag ringa och boka det åt oss. De var fördel att boka spa behandlingarna samtidigt som man boka rummet så därför har vi alla kollat vad vi vill ha för behandling! Guh så skönt de ska bli. Nu när vi var i Sthlm hade dom ju ingen spa avdelning, utan bara relax. Inte för att de på nått sätt va dåligt! Men de ska bli skönt med massage!! Men fyy vad dyrt de är. En timme i Sverige kostar typ 800:- i Thailand kostar en timme knappt 300. Så sjukt!

Ska iallafall snart krypa ner i sängen och titta på One tree hill. Sovsött finisar, så hörs vi imorn ♥

Kommentarer
Postat av: lina karlsson

finadu!

2011-10-21 @ 14:33:38
URL: http://linaamariaakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0