Fira Marcusen!

Har varit sjuuukt seg hela dagen, har tillbringat största delen av dagen i Marcus säng....sovandes. Men nu börjar jag vakna till liv och har gjort mig iordning inför kvällen. Gästerna kommer hit till Macke om 20 min sisådär! Vi ska äta smörgåstårta och jag döööööör så gott. Har inte ätit nått idag än, orkade inte förut så de ska bli så goootttt. Åker hem ikväll med halv tio bussen, får se om Marcus följer med. Men imorn ska vi iallafall fira min lillebror som fyller 17, känns som han snart kommer ikapp mig, haha! Tiden går så fort, var ju nyss vi lekte med gosedjur tillsammans eller han, jag och mina kusiner lekte radio och vi fick tvinga Johan min äldsta kusin att vara med och ända kravet han hade var att han fick vara chef och ha datorn och sitta och spela spel vid den, haha! Finns såååå mycke minnen. Blir kul och träffa Johan & Vickan imorn med, såg bara Vickan en snabbis ute igår :) Men allafall ha en fin lördag kväll så hörs vi nog lite senare ikväll. PUSS
Just nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0