Fotboll med Marcus ikväll

8 veckor kvar imorn & 8 veckor sen vi boka resan imorn....väntat halva tiden! Känns sjuuukt

Marcus har kommit hit nu, så vi sitter i soffan och har precis ätit! Nu ska jag plåga Macke att se lite av EM-kval matchen mellan Sverige och Holland, de kommer ändå gå åt helvete för Sverige tror jag. Men ska väl se en stund iallafall :) Idag har jag inte gjort något vettigt. Orkade inte ta bussen ner till Åtvid och gymma och sen vänta på bussen i typ en timme för att komma hem, så jag tog en lång cykel tur med snabbt tempo, cirka en mil på 35 min :) Jobbigt, men väldigt skönt efter. Imorn ska jag testa att ta en kortare löp runda med min fot och se hur de går, känner inte så mycke nu. Men ska jobba imorn kväll och vill kunna gå normalt då, haha :) Men nu ska jag titta på matchen med Mackis, hörs imorn! Ha en fin kväll ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0