Halloween-fest

Lite bilder från fredagen! Jag hade en väldigt rolig kväll iallafall men jag blir faktiskt jävligt lack på åtvidabergs folket. Här försöker EVENT UF fixa en grym fest och lägger ner fett med tid för att alla ungdomar i Åtvid och runt omkring för att dom ska få en rolig halloween fest. Men då är alla så jävla snåla så dom kan inte tänka sig att betala 100 kr i inträde för man är rädd för att de ska bli tråkigt och att man ska kasta hundra kronor åt skogen men jag tycker de är så jävla dåligt!! Om man kommer med rätt inställning själv och betalar en jävla hundralapp så blir de ju kul. Snåla jävlar!! Bättre med äckliga drägg fester i random lägenheter som bara stinker fjortisfylla och spyor. Ae, tråkiga och snåla är verkligen vad Åtvidabergarna är! Och klaga på att de aldrig finns något att göra är okej, från och nu kommer jag lacka ur varje gång någon gnäller på det! Tack EVENT UF för att jag fick en skit kul kväll iaf :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0