Härlig söndag



Hello gott folk! Har ni haft en bra söndag? Min har varit riktigt sooft. Ätit god mat med släkt och så lite fika på de. Nu har alla precis åkt hem och jag har slängt på mig mys kläder. Ska snart ta en härlig dusch och köra lite home-spa med lite inpackningar, peeling och allt sånt. Känns välbehövligt efter denna fartfyllda helg! I veckan har jag inte så mycke jobb tider inplanerade än, lite tråkigt. Blir så rastlös. Vet att jag ska jobba fredag & lördag iallafall. Sen får vi väl se om de blir något innan. Men jag får ju iallafall mycke tid till träning och sen kanske en ridtur hos Fia igen, underbart! Annars får vi seee vad som sker. Nej, nu ska jag nog börja röra mig mot duschen, sen blir de tv-tittande och OTH-tittande, nice! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0