Hejhopp





Heeej på er! Har haft en jätte skön dag och fått endel välbehövligt gjort idag i de tråkiga höst vädret. Nu ska jag alldeles strax sticka iväg till jobbet, tänkte bara skriva några rader lite fort eftersom jag varit rätt dålig på de idag. Inte haft ork eller lust. Ska som sagt ta hand om 8 middags gäster uppe på Villan idag, så jag tror inte de blir så förfärligt sent. Slaggar hos Mackis efter och imorn ska jag prova gymma försiktigt med min fot som inte är bra än (FUCK YOU) och sen på kvällen ska jag nog ut och äta med Oliverrrrr, kanske dra en bio med! Vi får se. Men de skriver jag mera om imöra. Ha en härlig måndags kväll! Ni får en snabb outfit bild med, insåg att våra utemöbler var rätt bra att ha kameran på och ljuset blir mera rättvist mot kläderna mot när jag är på altanen, niice! Hittade en annan grå stickad tröja ja också köpte förra året på bikbok, så den åkte på. Så mysig ♥ Puss på er!

BTW...hejjjaaaa ÅFF ikväll!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0