Hemma oså

Hej på er! Har ni haft en bra dag....ni "skolbarn" som är lediga idag? :) Jag har haft en mycket bra dag. Vaknade hos Marcus vid nio, vi åt frulle ihop för han skulle ner till gymmet på morgonen så då slapp jag gå upp själv. Hämtade ut mitt pass som jag skrev i mobilbloggen, ser ut som en jävla fånge....men de gör man ju alltid på dom där bilderna. Iallafall drog jag och jobbade lunchen efter det, mycket bra att få in lite mera timmar i veckan. Ska även jobba imorn kvälll, jippii säger jag! :) När jag slutat vid halv fyra stack jag ner och körde ett pass på gymmet, jävligt skönt! Dock bråkar min fot IGEN med mig nu. Hoppas de går över till imorn kväll. Har tänkt på en grej med.....fattar mig inte på folk som går till gymmet och typ inte gör nånting?? Sitter och cyklar i ett tempo som Kurt 95 skulle kunna göra snabbare samtidigt som man sms:ar eller spelar spel på mobilen? Oj vad utmattad man måste bli. Jag ska väl inte lägga mig i andras sätt att träna, men går man till gymmet är de väl bättre att man tar ut sig än att sitta och "lossas" träna typ. Hmm, har bara funderat lite över de. Men jag kanske är knäpp!

Nu ska jag slänga mig i duschen, sen ska jag vila min fot så den blir bättre! Ikväll är Fanny....min gamla klasskamrat med på Sol, fest och oroliga föräldrar på 5:an! Så de måste jag se om hon sköter sig, haha :) Pussssss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0