One tree hill är bäst

ÅFF vann!! Fint ju :) Nu har jag lagt mig och ska titta på One tree hill, världens bästa serie. Vill inte att de ska ta slut. Måste nog fan börja och kolla om igen då, vad ska jag då titta på? Ingenting kommer kunna slå detta. Men ska väl inte deppa än....har ju lite mera än halva sjuan kvar, åttan och nian som jag hoppas kommer finnas tillgänglig snarast!! Igår kunde jag inte sluta titta, varje gång ja satte på ett nytt avsnitt så tänkte jag "bara detta också" och så höll jag på så till klockan två, haha! Älskar Brooke & Julian! Dom är så hiiimla fina tillsammans och Julian/Austin är så charmig och Brooke/Sophia är så snyggggg!!! Finisar :) Syns att dom är ett par IRL! Men nu ska jag sätta igång innan jag tröttat ut er för mycke med mitt snack! Sovsött så hörs vi imorgon ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0