Zumba

Ska åka med mamma och testa på Zumba idag! Mamma har bjudit in en Zumba ledare till bygdergården här så istället för tant gympan mamma brukar ha så blir de zumba idag. Ska bli riktigt kul! Förövrigt var de inte riktigt min shopping dag idag, hittade inte alls speciellt mycket. Knappt något vitt att ha på mig, men till slut hitta ja en enkel tunika som får duga. Blev lite små och välbehövliga saker bara, gele naglar bland annat som ska fixas ikväll! Fikade med Oliver och drack en jäkla massa latte och va besviken att jag inte sprang på Kenza i stan, crap! Kollade på var ända människa som passera, men inte fan fick jag se henne...! Aja antar jag överlever ändå. Nu ska jag shake'a ass och ikväll ska jag bli 9200:- fattigare då Thailand resan ska betalas, oooouch! Men de är så värda pengar. Puss!
Väldigt smickrande bild från Raily beach förra året bara för jag längtar sönder!!!! Men tjenare dubbelhaka eller nått och damn så brun jag var, längtar som ett jävla horfittbögrövhålbajskorvsarslehelvete till jag är där. Paradiset på denna jorden och alla borde åka dit, finns ingen finare underbarare plats, ååååååååååååh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0