1 september

Godmorgon där! Sitter i Marcus säng och ska alldeles strax börja nörda älskade oth, wihoo can't wait. Inatt har vi laddat ner säsong 4 med. Och jag tog med alla USB minnen jag kunde hitta hemma så nu ska ja fan få med så mycket jag bara kan!! Iallafall......igår jobbade jag mellan 18-23. Vart en ganska tidig kväll mot vad jag räknat med! Så när Marcus och jag kom hem kollade vi på HOP, men jag somnade efter halva...var så sjukt trött!! Sen sov vi ända till 12 idag, så nu ska jag nog vara utvilad :) Idag börjar jag jobba vid 17. Sen slutar jag vid 22, för jag måste hinna med halv elva bussen hem! Så jag skriver senare ikväll när jag är hemma :) Ha en bra torsdag!! :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0