12 september

Hallojsan!

Går inte veckorna sjukt fort eller?? I mitt liv gör dom iallafall det, heeelt galet. Men de är bra, för då är det snart 7:e december och thailands time, haha. Idag har jag jobbat på förmiddagen. Blev mellan 9-13! Städade alla rum på hotellet, riktigt kul tycker jag faktiskt :) Nu har jag inget mera datum uppsatt förrän fredag och då ska jag också städa. Roligt med lite omväxling!

Igår va jag med Marcus. Jag hade spräng huvudvärk hela dagen. Hatar verkligen när jag får sån här huvudvärk som sitter i flera dagar. De måste fan vara någon typ av migrän...eftersom ingenting hjälper. Jag mår inte illa eller så av den, huvudet är bara tungt och de pulserar vid pannan så jag klarar ju av att röra mig och göra saker även om de blir mycket jobbigare. Borde väl kanske kolla upp de och fixa någon slags migrän tablett. Hur som helst köpte jag Treo på vägen hem från jobbet, hoppas den kan få bort ALL huvudvärk nu. Ipren funkar inte alls på mig. Men just nu känns de lite bättre faktiskt...pepparpeppar! Hur som helst så kikade vi på tv och innan vi somna kollade vi på Jägarna igår. Jag hade inte sätt den på sjukt länge och sen är jag sugen att se 2:an nu eftersom många säger att den är så grym. Så jag tänkte fräscha upp minnet lite.

Resten av dagen har jag inga planer. Ska ta en sväng med Olle iaf, annars får vi se! Skriver senare. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0