14 september

Idag är det 12 veckor kvar till Thailand. Softish! Längtar sönder som jag tror ni förstår. Hur som helst vaknade jag halv ett idag!!! Och inte självmant heller utan pappa ropade och fråga om jag fortfarande sov, så då tittade jag på klockan och fick värsta chocken! Har sovit som en stock heeela natten från typ 01.00 till 12.30! Så sömn har jag fått iaf och det var ju skönt :) Idag ska jag vara hemma heeeela dagen ocg bara fixa med nödvändigheter! Ska slinga håret en gång till plus min hårförlägning och hoppas jag blir nöjd då. Sen ska jag städa mitt rum och våran toalett på övervåningen, ska ta mig ut och gå en långpromenad och sen ska jag även gå med Olle en sväng! Jag börjar med att slinga håret så har jag det gjort!

Vi hörs lite senare ♥



Såhär vart mitt hår! Sista bilden är lite för ljus i färgen, men översta stämmer rätt bra. Nu ska de slingas en gång till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0