28 september


Godmorgon! Har nu sovit gott? Det har jag, men jag hade en helt sjuk dröm. Tojja och jag var på bio, sen helt plötsligt fick två random tjejer värsta rycket och låste biografen så alla vart fast. Så alla fick panik och sprang till nödutgången. Där var dom där tjejerna och nu hade dom värsta automat vapen och hota oss alla...helt plötsligt var vi i en skog med staket runt om och allas föräldrar stod utanför och var skit rädda, de slutade iallafall med att tojja och jag smet, sprang genom skogen som idioter, sen vakna jag...haha! Nu sitter Marcus och jag och tittar på fjorton suger, men ska åka till jobbet strax! Efter jobbet idag ska jag hem till tojja och umgås :-D kul!! Men vi hörs under dagen, puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0