4 september

Hejsan! Gud vad fint väder vi har fått idag, rena rama sommaren! Jobbade mellan 08.30 och 13.00 idag, vilket gick kalas. Handlade åt mamma på vägen hem och direkt när jag kom hem så stack jag, mamma och papa ut och plocka svamp. Verkligen inte något som händer varje dag, men shit vad mycket vi hitta!!! TVÅ bärkassar som var i stort sätt fulla, herregud, mums så gott :)

Jag ska snart gå en sväng med Olle och sen ge mig ut och springa. Men först blir de ett avsnitt OTH! Det är så spännande nu asså! Paytons mystiska bror Derek har precis kommit in i bilden och han verkar ju vara psyk, då kanske ni OTH tittare vet vart jag är ;) Puss hörs sen ♥


random bild

Kommentarer
Postat av: EMELIE

åh jag hatar derek!!!! han ÄR psyk!!!! :( <3

2011-09-04 @ 18:27:34
URL: http://mligustavsons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0