Drar mot stan!

Drog ner till gymmet och körde ett pass sen efter mycket om och men. Passade även på att köpa lite blekning och sen lite annat nödvändigt. Så gjorde lite slingor när jag kom hem. Nu börjar jag få den hårfärgen som jag strävar efter. Vill inte vara platina blond, utan naturligt typ. Ska slinga en gång till tror jag, så får vi bara hoppas jag kan fixa rätt färg på min nya hårförlägning som ska beställas nästa vecka. Men jag brukar ju lyckas!

Nu ska jag in till stan och möta upp Oliver. Vi ska sätta oss och käka och dricka lite vin någonstans. Prata ikapp och umgås lite. Blir ju inte alls mycke nu när man inte går i skolan längre och det är verkligen sjukt hur mycke jag saknar kompis delen. Men ikväll ska jag umgås med Oliver och torsdag med bästa och finaste fia hoppas jag :) ♥
 


Idag har jag på mig min nya klänning från H&M, svarta strumpbyxor, skinnjacka och mina boots. Sen lite smycken och en svart handväska :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0