Duktig

Är otroligt stolt över mig själv! Orkade springa den långa rundan på cirka 8 kilometer idag, väldigt bra gjort av mig! Nu är jag så död man kan bli. Orkar fan inte röra på mig, haha! Har duschat och väntar på att mamma ska komma hem så att vi kan fika (för mig betyder de dricka kaffe)

Hur som helst, hur ser min blogg ut i eran webbläsare? Jag hade explorer förut och då var allt som de ska. Sen ladda jag ner mozilla för att explorer fuckade upp sig och då fick jag se att min sido meny satt längst ner på sidan....har dock ändrat det nu så det ska vara rätt igen! Men om de är något som är lustigt kan ni väl kommentera så ska jag försöka fixa det! :)


I fredags

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0